Sider

torsdag den 4. november 2010

Jomfrublogging

Er klar over, at overskriften kan lede til visse associationer, men her holder vi kammertonen. Dette er mit første jomfruelige forsøg ud i  blogningens kunst. Med tiden skulle det gerne blive interessant at følge med mine skriblerier fra Thule Air Base, men lige nu er jeg stadig i syddanmark travlt beskæftigede med spændende sager som pensionsordning, skattetekniske detaljer i både GR og DK, forsikringer mm.  - og jeg vil sige; Rigsfællesskab mig et vis sted. Man er ikke enige om ret meget, og ingen af parterne gør det nemt for den stakkel, der skal skifte land.

Til gengæld er det langt mere interessant at skrive ting på indkøbslisten, der med 'momsen tilbage' in mente, bliver længere og længere - og lækrere og lækrere. Jeg kan jo ikke regne med at kunne finde parfume fra Paul Smith, nyudgivne bøger eller te fra Nepal, så jeg er NØDT til at købe kraftigt ind. Tror lige, at jeg kan klemme noget shopping ind:)

Lige nu er den størst bekymring, at Udenrigsministeriet ikke har clearet mig endnu - det skal de, før jeg kan flyve til basen - aaarggh, gad vide om de kender til mine bøde for at cykle uden lys og alle de gange jeg har smidt tyggegummi på gaden, for ikke at tale om div. parkering af cykel op ad brandhaner, undladelse af opsamling af hundelort og fumlefuldegængeri. Uværdigt, men sandt.

Jeg tager en tur i min indre trampolin, suser op og ned, og glæder mig til den store tur på tirsdag.

:)Bettina

3 kommentarer:

  1. Hej med dig din sibirske slædehund - Vi er nogle der har fortrudt at du må rejse, for du har ikke tid - vi skal jo nemlig drikke cacao og se juleudstilling i royal i dec. Vi (siger ikke hvem)har derfor trukket i nogle tråde så du ikke kan blive clearet hos UM. kh dine ven

    SvarSlet
  2. hi der hvordan er det så på nordpolen har du mødt julemanden for så kan du sige ham at jeg ønsker mig pels støvler kjoler sminke skinke osv og etc!? Har du fået travlt med de 200 basser? vo tales ved. knus Elizabeth

    SvarSlet
  3. Hej søs
    vi prøver lige igen. Håber alt vel hos dig - søde kollegaer, god mad, god løn, smuk udsigt, god internetforbindelse og masser af minusgrader:). Held og lykke med de første arbejdsdage

    Knus

    SvarSlet